Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

Wycieczka do Wrocławia

8 grudnia 2022r. 2O uczniów pod opieką: Pani A. Czerniawskiej, Pani U. Bryłki, Pani I. Zimnej, i Pana M. Ossowskiego wybrało się na wycieczkę do stolicy Dolnego Śląska – Wrocławia.  Z Dworca Kolejowego tramwajem przejechaliśmy do stacji kolejki gondolowej „Polinka”. Z wagonika mogliśmy podziwiać charakterystyczne punkty miasta. Następnie udaliśmy się do Hydropolis – Muzeum Wody. Zwiedzanie rozpoczęliśmy w sali: planeta wody, gdzie obejrzeliśmy film o narodzinach Ziemi i wody. Dalej odwiedzaliśmy kolejne strefy: głębiny oceaniczne, ocean życia, historia inżynierii wodnej, człowiek i woda, miasto i woda, stany wody. Mogliśmy wejść do legendarnego batyskafu – pierwszego statku załogowego, który dotarł do najgłębszego miejsca na naszej planecie. Pełni wiedzy o wodzie udaliśmy się na wrocławski Rynek na Jarmark Bożonarodzeniowy, który jest jednym z najpiękniejszych jarmarków w Polsce. Wrocławski Rynek stał się tłem dla bakowej scenerii. Z trzypoziomowego bajkowego domku z tarasem widokowym podziwialiśmy panoramę Jarmarku. W Bajkowym Lasku czekały bajki i zaprzęg Mikołaja, karuzele i mnóstwo straganów, gdzie mogliśmy kupić świąteczne ozdoby i przysmaki. Magia tego miejsca nas oczarowała. Bogatsi o nową wiedzę i pełni wrażeń wróciliśmy do domu.

Data dodania: 2022-12-12 09:32:44
Data edycji: 2022-12-12 09:36:53
Ilość wyświetleń: 142

Anonimowa skrzynka na sygnały

W związku z pismem Ministra Edukacji Narodowej udostępniamy Państwu od maja anonimową skrzynkę na sygnały.